🇵🇱 Future English philologist/linguist and traveler. Tolkien is my idol and mentor. Currently wasting time on World of Warcraft. Selerin-Draenor EU

Poland
Joined December 2016
#Gwent merch Pog, thanks CDPR 💚
5
2
102
Show this thread
Michael Loda ❄️☃️ retweeted
🇮🇳 “Loda Indian Cooking Arc” Ep. 6: Full course dinner for whole family. Aloo Matar, Kachumber salad and kinda weak version of Tikka Grilled Chicken (weak because didn’t have all the proper spices and pastes, and of course a tandoor). Overall very good, took 4-5he, I’m so tired.
2
3
21
Man dood fuuuck, I don't wanna go back there, nooo #Dragonflight
1
10
Michael Loda ❄️☃️ retweeted
166
956
191
10,735
278,398
Show this thread
Seems like YouTube just removed the 5sec countdown before the ads, at least on mobile. I was just watching a longer video and ads were appearing suddenly, no warning. Big L @YouTube @TeamYouTube
2
1
9
Ret shall ride again, we shall bring the power of the Light upon these hallowed lands.
Blizzard has announced an upcoming Ret Paladin rework coming in Patch 10.0.7! #Dragonflight #Warcraft wowhead.com/news/upcoming-re…
4
14
GIF
Fuck i meant “rise”
1
2
Michael Loda ❄️☃️ retweeted
Tolkien got the names of his dwarves (& Gandalf) from the Old Norse poem Vǫluspá--you can read that almost anywhere. But you're unlikely to pick up any translation of Vǫluspá & find all the names because he got them from a quote in a specific manuscript. redirect.invidious.io/EVSzYqHhlJ0
1
16
2
109
Michael Loda ❄️☃️ retweeted
Night elf paladins when
29
30
8
325
CDPR when designing Ciri Triss and Yennefer, the holy trinity of gaming waifus. #witcher #Witcher3
1
3
GIF
Look at my new Loyal Magmammoth omg he's so cute <3 #Dragonflight
1
1
1
13
Pog Let's gooooo!! Now what... #Dragonflight
3
1
13
𝕭𝖑𝖔𝖔𝖉 𝖋𝖔𝖗 𝖇𝖑𝖔𝖔𝖉! 🐦🔥✨ Symphony of Silvermoon — by Todor Hristov 🍷✨ #worldofwarcraft #warcraft
12
33
177
Show this thread
Wtf this is an actual JoJo reference in WoW ゴゴゴゴ #Dragonflight #Warcraft
3
5
40
OMG TIER SHOULDERS AAAAAAAAAWZESXRDCTFVYGBHZDSFXGCHVJKM Now I'm gonna top the damage meters #Dragonflight
2
10
I've watched "Rick Stein's India" and now watching "Himalaya with Michael Palin", both amazing series! I need more like these
2
I just realised that I know the geography of India better than that of my own country (Poland).
4